En natt i södra havet!!

Hej!
Starta med en mörkblå bakgrund, måla sen en sand ö, ön målar du som en halv
 
måne på slutet av naglen och en måne.
Sen målar du två stycken palmer, som två böjda streck och till slut dekorerar du himlen med lite sjärnor, bara lite prickar! :)
Ett tips är att andvända en tandpetare för det är väldigt pilligt! :)
 
Andvände: Jag andvände mitt mörkblåa Isadora nagellack. Jag blanda grönt och rött så får jag fick brun. Jag andvände en ljus, ljus gul från h&m jag andvände detta nagellacket till sanden och stjärnorna och blandade i lite vitt i som jag andvände till månen. Grönt nagellack från kicks blandat med lite svart så jag fick lite mörkare. 
Hade tyvärr ingen bild på nagellacken.. :(
 
Resultatet:
 
     
 
 
 
Jag använde: 
Blå Isadora nummer 637
Beige depend nummer 192
Brun depend nummer 188
Grön depend nummer 191
 
Lycka till! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coooooooooooooooooola!! :)

Svar: Tack! :)
knasiganaglar

2012-10-17 @ 06:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0