Graffiti nagelack med prickar

Hej igen! Här är ett par graffiti
naglar med prickar,

dålig bild jag vet. Men jag
börja med att måla med  ljusblå när det torkat
tog jag rosa graffiti nagellack på lite mer en
halva naglen sen tog jag det rosa nagellacket och gjorde några
prickar. Klart och lätt!
Jag använde mig utav:

Inte det silvriga i bakgrunden! :)

Lycka till! ♥

Just det, vi har hört att det är
många som gillar ägg naglarna.
Det var ett tag sen vi la ut dem så då
får ni trycka på "november 2011" och
då ligger dem rättså långt ner. ♥


Kommentarer
Postat av: Tessan

Heej tilda när läggerdu upp bilderna på mina naglar???

2011-11-18 @ 17:51:14
Postat av: Svar till Tessan

Jag kanske lägger ut dem lite senare eller imorron, vet inte om jag hinner och orkar. ;)

2011-11-20 @ 14:35:29
URL: http://knasiganaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0