Pingvin naglar!

Hejsan! Här är ett par pingvin naglar!


Pingvinen blev lite sne men det får gå.

Hade lite problem, har ingen orange, pingvinerna ser arga ut och själv
tycker jag det liknar mer spöken en pingviner...
Men om du vill göra pingviinerna (fast med bättre resultat) så börjar
du med att måla själva färgen på pingvinen. Själv prövade jag
lite olika färger och det rosa blev bäst. När det har torkat måla det
vita så du ser färgen du valt i bakgrunden. Måla dit två ögon en näbb och
två fötter. Avsluta med topplack för det ska hålla längre!

Lycka till! <3


Kommentarer
Postat av: PSF

Hellu! =^_^=



Kollade precis in på eran blogg. (hittade en länk från ngn av er som hade skrivit det i en gästbok på stardoll!)



Aja! Till saken! Jo jag undrar om jag inte skulle kunna få vara gäst bloggare på eran blogg??? jag ÄLSKAR naglar & nagellack! (Har över 40 nagellack och mängder av klistermärken, glitter m.m. =^_^= )

Så om det är ngt aktuelt så får ni gärna maila mig!



//PSF =^_^=

Postat av: lina

ååh! söta! :)

2012-01-05 @ 18:39:12
Postat av: Anonym

Vad fina pingviner!

2012-01-05 @ 19:24:25
Postat av: Tessan

Jag får en kossig känsla. Bye bye

2012-01-12 @ 21:04:33
Postat av: göran hägglund

jag gillar pingviner!!

2012-02-18 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0