Tidsinställda

Det vi har fixat:
*Ett inlägg som berättar om Fredags naglar! 
__________________________________________________________________________________________
1.Julgranen - 18/3, 11.00
2. <3 LOVE <3 - 22/3, 
3.
4.

___________________________________________________________________________________________

Lista på vad vi ska göra:
*Video
*Instagramsida
 
___________________________________________________________________________________________
 
Jag tänkte att vi kanske skulle kunna göra veckans naglar istället för att lägga ut oregelbundet så vi lägger ut varje fredag eller? har skickat ut sms om detta så ni kan svara... ;)
//Lisa <3
 
Sen tänkte jag att man skulle ju kunna ha en instagramsida där man lägger ut bilderna och skriver vad designen heter och skriver se mer på knasiganaglar.blogg.se så får vi ju mer läsare! :D 
 Skicka ett sms när ni har läst detta och skriv nedanför! :*
Kram Lisa igen! <3 
 
Kajsa: jag hinner inte blogga och så men om jag gör något coolt på mina naglar kan jag ju skicka bilder till er?
 
Tilda: Visst! Gillar instagramgrejen för det går ju snabbare om man inte har tid! :) :D <3
 
 
___________________________________________________________________________________________
Trackback
RSS 2.0